úpravy exteriéru
- ťahanie blatníkov (vpredu 2,5 cm, vzadu 4,5 cm)
- zahladenie zadnej kapoty
- odstránenie smeroviek z blatníkov
- odstránenie ostrekovačov z prednej kapoty
- montáž a úprava predného nárazníka Seidl
- úprava pôvodného zadného nárazník so zhotovením nového osadenia EČV
- výroba LED diódového osvetlenia EČV
- úprava a montáž strešného spojleru Carzone
- výroba funkčného prieduchu na prednú kapotu (typ Evo VI)
- úprava prednej masky
- úprava spätných zrkadiel (FK Automotive)
- elektromagnetické otváranie zadných dverí
- farebná kombinácia – čierna strecha + vlastný mix žltej farby so žltou perleťou
- AL – ťahokov čierny (nárazník, kapota)
úpravy interiéru
- prečalúnenie sedadiel do kombinácie čierna koža + oranžová látka, tapacír – oranžová látka
- lakovanie interiérových častí do oranžovej farby
- volant Momo, vyleštenie stredového krúžku
- 3 bodové bezpečnostné pásy OMP
podvozok
- ľahkozliatinové disky Compomotive 8 x 18“
- pneu Falken 451 rozmerov 215x35x18“
- podložky predné 1,5 cm, zadné 3cm
- výškovo a v tvrdosti nastavitežný podvozok AP
- 3 priečne stabilizátory OMP
motor
- čiptuning (odhadovaný výkon po úprave 132 kW/180 k)
- kit sania K&N
- leštené sanie
- kompletný výfukový systém so zvodmi Supersprint a zadným nerezovým tlmičom Scorpio
- spojka Sachs Speed
audio
- vlastná výroba laminátových komponentov
- rádio Pioneer 7500 MP
- komponenty špičkových car audio značiek Hertz, Audison a Stealth
- kompletné vytlmenie interiéru
montáž: „Ako sa rodí poriadne auto“ Autotuning 4/05
recenzia: „Kanárik“ Autotuning 6/05
montáž + recenzia: „Kanárik á la tuc tuc“ Autotuning 9/05